Alla inlägg den 3 juli 2016

Av Simone - 3 juli 2016 20:42

Min helg varit intressant och trevlig. Är med djuren idag. Kommer få se på i typ 2 dagar för djurens skull. Jag klarade att åka buss och de var två bussbyten och ta taxi för att komma till första busstationen. Men har fått ganska svensk mat här idag. Pasta med tomatsås. Mums. Vi gick runt och hade en guidad tur idag runt om på detta animal rasuce center. De är lite varmare här. De har helt ärligt en pool men den är ganska kall. Jag såg bio igår förresten, be before you. Den var bra så rekommenderar den. Jag fick alltså säga hejdå till hostfamily idag och de känns konstigt. Har allt nerpackat i min väska. Laddar upp en fin bild på dem.  

Av Simone - 3 juli 2016 02:16

Jag pratade med min bror för två timmar sedan. Han sa att han kommer läsa min blogg imorgon. Så jag tänkte passa på och tillägga ett blogginlägg för just honom. 

Jag har alltid älskat min bror. Det finns inget jag är mer stolt över än honom. Han är som en del av den jag är och den personlighet jag har. Man kan va sig själv ihop och man vet precis vart man har varandra. Vi har olika liv men lever ändå samma. Han är så god och är en sådan fantastiskt människa. Med enormt fina åsikter och syn på livet. Jag ser upp till honom, han är en utav mina förebilder. Han må både vara storebror och lillebror på samma gång för jag känner mig trygg med han, vet att han skulle skydda mig vem som helst. Jag skulle ge allt för honom jämt. Jag vill aldrig veta hur mitt liv skulle vara utan honom. Så tacksam för att jag har en sådan underbar bror som man älskar så mycket så man gör allt för den. Vet att han gör detsamma till mig. Vet att detta en ett cheasy inlägg men jag älskar verkligen min bästa bror. Det spelar inte någon roll vem som vet det. Så länge han vet om hur älskad han är. 

Puss på er alla som läser detta. NI BETYDER MASSA FÖR MIG. 💝💞💕 

Glöm inte att sprida 💕 kärlek   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards