Alla inlägg den 6 juni 2016

Av Simone - 6 juni 2016 02:48


PS så ni vet så saknar jag vissa människor 💗 

 

Av Simone - 6 juni 2016 02:24

Klockan är halv 7 på kvällen, mitt fulla huvud med info glömde bort att skriva att jag fick ris och kyckling till flygmat. Även en burito. Men dagens händelse är facetimat alla söta några utav mina nära och kära familjemedlemmar och vänner. Paula som är dottern i denna familj visade mig hur man tog sig med buss till köpcentrumet. Det var tr plan center och hade även biosalong. Det första köpcentrumet i San José. Jag köpte tandkräm, choklad med mintsmak. Tittar har Paula som kan engelska för jag hade haft problem med kommunikationen annars. Varför jag måste läsa spanska i två veckor vet jag inte. För det var inget annat val och så fick det helt enkelt bli. God mat här också till frullen scrabble egg och ris och bönor vilket är deras tradition mat. Och lunchen pasta och köttfärs typ men inte alls likt svensk köttfärs. Middagen var de kött och potatis. Det regna massa så duschade efter vi varit ute. IMORGON FÖRSTA DAGEN I SPANSKA. Efter dusch var det färglägga för att det var något som Paula tycker om att göra. Sedan tv klockan 7 sitter dem och kollar film och jag var med. 😊 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards