Alla inlägg den 9 juni 2016

Av Simone - 9 juni 2016 05:15

Jo idag har det varit 3 dagen här borta, spanska day tries.

Har lärt mig att de har knappt några poliser alls, istället extremt stora stängsel som ska skydda dem mot fara. Samt ens väska ska alltid vara ens bebis. Efter skolan oj glömde nästan att ja vi åt på köpcentrumet igen suprice hihi ja men efter skolan gick vi runt lite och hade det trevligt jag och Davis och Sidney. Vi tog en drink och lite så men inget mer 😊 

Ja ska jag säga detta.. Hamna med fel buss idag men det gick hur bra som helst man bara gick av och tog en röd taxi som man vet är lagliga här. Och sedan middag och ja tv 😁. Ja ska också skriva ner att här bort får man inte spola ner toalett papper för att deras system är så gammalt. Så de är en ny upplevelse haha. Min spanska lärares namn är Carina. Hon väldig trevlig men kan bara spanska och ingen engelska. Tänk er att lära er ett språk utan engelska.. Svårt va men de bästa sättet att lära sig det 😊       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards