Alla inlägg den 7 juni 2016

Av Simone - 7 juni 2016 02:53

Första spanska lektionen idag. Woow.. Jag är trött och att lära sig spanska är svårt men jag visste ju det innan såklart. Har träffat så fina tjejer, Sidney, Davis och en tjej som jag tror heter nästan som mig.(shinon) men de låter verkligen som de är mitt namn haha 😁en från Kina, Portugal och ja en tjej som studerar i U.K Men jag träffa också en kille som var trevlig också, dock är han här bara en vecka till men fick hans nummer så ska kanske kolla om vi kanske kan åka någonstans på helgen och kan inte han så lät det som om några utav tjejerna ville göra något. Jag vill ut i regnskogen, de har också en djungel och även vackra stränder. Jag vill göra allt!!!! Men vi får se vad jag hinner med 😍 jag fick köpa en burito. God!! Kyckling burito. Sedan har vi haft orientering om hur Säkerheten och allt är 😊 även lite fakta om allt kul man kan göra här. Imorgon ska de ha yoga..Jag vill nog testa det😊

Har ju bara gjort yoga i Sverige😉


  familjens söta hud. 😍







.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards